РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕСТОВОЇ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РОБОЧОГО ТРИМЕСТРУ
Ключові слова:
технологія комп'ютерного тестування, педагогічні вимірюванняАнотація
У статті розглянуто принципи оцінювання знань студентів за результатами робочого триместру на основі комп'ютерної технології тестування. Автори аналізують структуру розроблених комп'ютерних тестів і досліджують вплив на підсумкову оцінку суб'єктивних чинників.Посилання
1. Мокін Б. І. Інтеграція навчання з виробництвом як один із факторів підготовки фахівців за критерієм якості. / Б. І. Мокін, В. М. Мізерний, О. М. Мензул. // Молодь і ринок/ – 2011. – № 11 (82). – С. 5 – 8.
2. Майоров А. Н. Теория и практика создания тестов для системы образования / А. Н. Майоров. – М. : Интеллект-центр, 2001. – 296 с.
3. Клайн Пол. Справочное руководство по конструированию тестов / Пол Клайн. – Киев : ПАН Лтд, 1994. – 288 с.
2. Майоров А. Н. Теория и практика создания тестов для системы образования / А. Н. Майоров. – М. : Интеллект-центр, 2001. – 296 с.
3. Клайн Пол. Справочное руководство по конструированию тестов / Пол Клайн. – Киев : ПАН Лтд, 1994. – 288 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 36
Переглядів анотації: 44
Як цитувати
[1]
А. І. Власюк, М. В. Знатнова, і О. В. Бурдейна, «РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕСТОВОЇ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РОБОЧОГО ТРИМЕСТРУ», НаукПраці ВНТУ, вип. 3, Лис 2012.
Номер
Розділ
Застосування результатів досліджень