КВАЛІМЕТРИЧНИЙ МЕТОД АНАЛІЗУ ЯКОСТІ ВІДГУКІВ «THE VALUE OF OPINION» ЯК ФУНДАМЕНТ СУЧАСНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙНИХ СИСТЕМ
DOI:
https://doi.org/10.31649/2307-5376-2021-3-14-22Ключові слова:
відгук, рекомендаційна система, колаборативна фільтрація, якість, кваліметрія, метрикаАнотація
В статті розглянуто актуальність теми кваліметричного методу аналізу відгуків. Оскільки в 2021 році спільно із ростом e-commerce сфери, де більшість покупок відбувається після аналізу відгуків покупцем, в яких часто використовуються рекомендаційні системи. Проаналізовано основні типи психологічних портретів покупців в інтернеті.
Проаналізовано основні типи рекомендаційних систем та детально розглянуті недоліки кожної з них. Сформована мета дослідження, яка полягає в покращенні якості та систематизації її параметрів аналізу відгуків для розробки рекомендаційних систем на підставі кваліметричного методу та засобу. Проведено наукове обґрунтування на основі кваліметричного підходу аналізу відгуків до алгоритму рекомендацій на основі “думки” користувача – “The Value of Opinion” та запровадження кваліметричного методу «Циклограма якості відгуків “The Value of Opinion”».
Сформована наукова задача, яка включає: систематизацію показників якості відгуків на підставі кваліметричного методу; розробку нових показників якості відгуків на підставі кваліметричного методу; можливість внесення показника “The Value of Opinion” в нову рекомендаційну систему колаборативної фільтрації, яка включає оцінку “думки” користувача.
Охарактеризовано доцільність використання кваліметричного методу оцінювання якості відгуків. Описана важливість аналізу відгуків про автомобілі. Розглянуті параметри кваліметрії та задачі, які ми ви-рішуємо за допомогою цих параметрів в циклограмі якості.
В цій науковій роботі розглянуто новий кваліметричний підхід до вимірювання якості відгуків як частини даних, на яких будуть базуватись алгоритми сучасних рекомендаційних систем. Запропонована система оцінки якості відгуків у форматі «Циклограма якості відгуків “The Value of Opinion”» має набір із восьми показників якості відгуків про товар. Описано важливість дослідження для бізнес-задач. Сформовані висновки та фінальні заключення по науковій роботі.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 111