ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВІДГУКІВ НА ОСНОВІ КВАЛІМЕТРИЧНОГО МЕТОДУ «THE VALUE OF OPINION»

Автор(и)

  • Кучерук Володимир Юрійович Вінницький національний технічний університет
  • Глушко Михайло Васильович Вінницький національний технічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31649/2307-5376-2022-2-22-34

Ключові слова:

відгук, рекомендаційна система, колаборативна фільтрація, якість, кваліметрія, метрика

Анотація

В статті розглянуто актуальність теми оцінювання якості відгуків на основі кваліметричного методу в 2022 році в рамках розвитку маркетплейсів, де значна доля покупок відбувається після аналізу відгуків. Оцінювання якості може використовуватись для покращення якості рекомендаційних систем.

Для досліджень використовується найбільша база даних за відгуками в Україні на платформі для пошуку автомобілів в Україні – Automoto.ua.

Мета дослідження полягає в оцінці та покращенні якості відгуків, систематизації параметрів якості аналізу відгуків для використання в рамках розробки рекомендаційних систем на підставі кваліметричного методу та засобів. Наявне наукове обґрунтування в рамках оцінювання якості відгуків на основі кваліметричного підходу аналізу відгуків, яке є фундаментом для алгоритму рекомендацій автомобілів на основі “думки” користувача – “The Value of Opinion” та запровадження кваліметричного методу «Циклограма якості відгуків “The Value of Opinion”».

Наукова задача включає: налаштування автоматизованого збору відгуків про автомобілі в одну базу даних (парсинг), систематизацію показників якості відгуків на підставі кваліметричного методу в рамках парсингу; розробку нових показників якості відгуків на підставі кваліметричного підходу; оцінювання якості відгуків; висновок про раціональність використання показника “The Value of Opinion”для розробки рекомендаційних систем колаборативної фільтрації, яка включає оцінку “думки” користувача.

Охарактеризовано доцільність використання кваліметричного методу оцінювання якості відгуків. Описана важливість аналізу відгуків про автомобілі. Розглянуто використання Machine Learning технології обробки відгуків в рамках поставленої задачі.

В науковій роботі розглянуто новий кваліметричний підхід до вимірювання якості відгуків як частини даних, на яких будуть базуватись алгоритми рекомендацій сучасних рекомендаційних систем.  Запропонована система оцінювання якості відгуків у форматі «Циклограма якості відгуків “The Value of Opinion”» має набір із восьми показників якості відгуків про автомобіль. Описано важливість дослідження для бізнес-задач. Сформовані висновки та фінальні заключення по науковій роботі.

Біографії авторів

Кучерук Володимир Юрійович, Вінницький національний технічний університет

д. т. н., професор, завідувач кафедри метрології та промислової автоматики

Глушко Михайло Васильович, Вінницький національний технічний університет

аспірант кафедри метрології та промислової автоматики

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 52

Опубліковано

2022-06-30

Як цитувати

[1]
В. Ю. Кучерук і М. В. Глушко, «ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВІДГУКІВ НА ОСНОВІ КВАЛІМЕТРИЧНОГО МЕТОДУ ‘THE VALUE OF OPINION’», НаукПраці ВНТУ, вип. 2, Чер 2022.

Номер

Розділ

Застосування результатів досліджень

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають