УНІВЕРСАЛЬНИЙ ГРАФІЧНИЙ КОМПОНЕНТНИЙ РЕДАКТОР ІГРОВИХ КАРТ

  • Вікторія Володимирівна Войтко Вінницький національний технічний університет
  • Алла Василівна Денисюк Вінницький національний технічний університет
  • Геннадій Леонідович Луцишин Вінницький національний технічний університет

Анотація

У статті запропоновано розробку графічного редактора ігрових карт, реалізованого за архітектурними принципами керування об’єктами з використанням компонентної технології для розширення своїх функціональних можливостей в системах відкритого типу. Редактор характеризується незалежністю від сюжетів і жанрів ігор та від конкретних ігрових каркасів, що забезпечує можливість його універсального використання не лише в галузі створення ігрових технологій, а і як засобу моделювання систем об’єктів у дизайнерських та інженерних розробках.

Біографії авторів

Вікторія Володимирівна Войтко, Вінницький національний технічний університет
к. т. н., доцент кафедри програмного забезпечення
Алла Василівна Денисюк, Вінницький національний технічний університет
асистент кафедри програмного забезпечення
Геннадій Леонідович Луцишин, Вінницький національний технічний університет
студент 4-го курсу факультету комп’ютерного інтелекту інституту інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії
Як цитувати
[1]
В. Войтко, А. Денисюк, і Г. Луцишин, УНІВЕРСАЛЬНИЙ ГРАФІЧНИЙ КОМПОНЕНТНИЙ РЕДАКТОР ІГРОВИХ КАРТ, НПВНТУ, № 3, 1.
Розділ
Інформаційні технології та комп'ютерна техніка

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

Цей плагін вимагає, щонайменше, один звіт статистики / плагін повинен бути включений. Якщо плагіни вашої статистики забезпечують більше однієї метрики, будь ласка, також виберіть основну метрику на сторінці налаштувань адміністратор сайту і / або на сторінках налаштувань менеджера журналу.