ДОСЛІДЖЕННЯ НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗДІБНИМ СТУДЕНТОМ

  • Борис Іванович Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Анна Валеріївна Писклярова Вінницький національний технічний університет
  • Юлія Вікторівна Мокіна Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: студент, навчальна дисципліна, фазова площина, математична модель.

Анотація

За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено дослідження процесу засвоєння програми навчальної дисципліни здібним студентом. Побудовано фазові траєкторії процесу засвоєння здібним студентом програми навчальної дисципліни за допомогою викладача та самостійно.

Біографії авторів

Борис Іванович Мокін, Вінницький національний технічний університет
д. т. н., професор, академік НАПНУ, професор кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів
Анна Валеріївна Писклярова, Вінницький національний технічний університет
к. т. н., проректор з науково-педагогічної роботи по організації виховного процесу
Юлія Вікторівна Мокіна, Вінницький національний технічний університет
к. е. н., доцент кафедри менеджменту та моделювання в економіці

Посилання

1. Мокін Б. І. Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – № 5. – С. 109 – 112.

2. Мокін Б. І. Дослідження характеру особливих точок на фазовій площині процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – № 6. С. 108 – 113.

3. Мокін Б. І. Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни студентом середніх здібностей / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2010. – № 3. С. 40 – 49.

4. Самойленко А. М. Дифференциальные уравнения. Примеры и задачи / А. М. Самойленко, С. А. Кривошея, Н. А. Перестюк. – Киев: Высшая школа. – 1984. – 408 с.

5. Бронштейн И. Н. Справочник по математике для инженеров и учащихся втузов / И. Н. Бронштейн, К. А. Семендяев. – Москва: Наука. – 1967. – 608 с.
Як цитувати
[1]
Б. Мокін, А. Писклярова, і Ю. Мокіна, ДОСЛІДЖЕННЯ НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗДІБНИМ СТУДЕНТОМ, НПВНТУ, № 1, 1.
Розділ
Інформаційні технології та комп'ютерна техніка

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)

Цей плагін вимагає, щонайменше, один звіт статистики / плагін повинен бути включений. Якщо плагіни вашої статистики забезпечують більше однієї метрики, будь ласка, також виберіть основну метрику на сторінці налаштувань адміністратор сайту і / або на сторінках налаштувань менеджера журналу.