МОДЕЛЮВАННЯ РЕЖИМІВ РОБОТИ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ ПІДЙОМНОГО КРАНА З УРАХУВАННЯМ ЗМІН У ЧАСІ МОМЕНТУ ІНЕРЦІЇ МАХОВИХ МАС

Автор(и)

  • Борис Іванович Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Олександр Борисович Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Олександр Михайлович Кривоніс Вінницький національний технічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31649/2307-5376-2020-1-30-34

Ключові слова:

модель, система керування, електродвигун, крановий механізм

Анотація

У роботі проведено огляд наявних публікації, що присвячені дослідженням процесів у електромеханічних системах підйомних кранів, які виникають під час підйому/опускання вантажів. Проведений аналіз цих робіт показав, що автори цих публікацій не враховують зміну у часі приведеного моменту інерції махових мас системи електропривода, що є некоректним. Оскільки під час підйому/опускання вантажу момент інерції махових мас електропривода та момент навантаження стають функціями часу, потрібно проводити моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів, зумовлених змінами в часі приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового електродвигуна під час підйому/опускання вантажу.

В наведених розділах роботи детально розглянуті режими роботи системи керування електроприводом підйомного крану та проведено моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів, зумовлених змінами в часі приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового електродвигуна під час підйому/опускання вантажу. За отриманими загальними рівняннями динаміки та з урахуванням наведених співвідношень для визначення обертових моментів електродвигунів, побудовані імітаційні моделі для асинхронного електродвигуна КМ АИР250М. Імітаційні моделі побудовані в ППП Matlab із використанням ПП Simulink, що дає змогу проводити подальший аналіз з максимальною ефективністю та мінімальними затратами часу.  

Наведено результати дослідження з урахуванням наведених параметрів під час розгону, гальмування за максимальної швидкості, на холостому ході та реверсі тягового електропривода. Виконано порівняльний ґрунтовний аналіз отриманих результатів.

Біографії авторів

Борис Іванович Мокін, Вінницький національний технічний університет

академік НАПН України, д. т. н., професор, професор кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів, професор кафедри системного аналізу, комп’ютерного моніторингу та інженерної графіки

Олександр Борисович Мокін, Вінницький національний технічний університет

д. т. н., професор, завідувач кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів

Олександр Михайлович Кривоніс, Вінницький національний технічний університет

аспірант кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 93

Опубліковано

2020-04-02

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, і О. М. Кривоніс, «МОДЕЛЮВАННЯ РЕЖИМІВ РОБОТИ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ ПІДЙОМНОГО КРАНА З УРАХУВАННЯМ ЗМІН У ЧАСІ МОМЕНТУ ІНЕРЦІЇ МАХОВИХ МАС», НаукПраці ВНТУ, вип. 1, Квіт 2020.

Номер

Розділ

Енергетика та електротехніка

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>