МОДЕЛЮВАННЯ РЕЖИМІВ РОБОТИ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ ПІДЙОМНОГО КРАНА З УРАХУВАННЯМ ЗМІН У ЧАСІ МОМЕНТУ ІНЕРЦІЇ МАХОВИХ МАС
DOI:
https://doi.org/10.31649/2307-5376-2020-1-30-34Ключові слова:
модель, система керування, електродвигун, крановий механізмАнотація
У роботі проведено огляд наявних публікації, що присвячені дослідженням процесів у електромеханічних системах підйомних кранів, які виникають під час підйому/опускання вантажів. Проведений аналіз цих робіт показав, що автори цих публікацій не враховують зміну у часі приведеного моменту інерції махових мас системи електропривода, що є некоректним. Оскільки під час підйому/опускання вантажу момент інерції махових мас електропривода та момент навантаження стають функціями часу, потрібно проводити моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів, зумовлених змінами в часі приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового електродвигуна під час підйому/опускання вантажу.
В наведених розділах роботи детально розглянуті режими роботи системи керування електроприводом підйомного крану та проведено моделювання режимів роботи системи керування електроприводом підйомного крану з урахуванням змінних параметрів, зумовлених змінами в часі приведеного моменту інерції та моменту навантаження тягового електродвигуна під час підйому/опускання вантажу. За отриманими загальними рівняннями динаміки та з урахуванням наведених співвідношень для визначення обертових моментів електродвигунів, побудовані імітаційні моделі для асинхронного електродвигуна КМ АИР250М. Імітаційні моделі побудовані в ППП Matlab із використанням ПП Simulink, що дає змогу проводити подальший аналіз з максимальною ефективністю та мінімальними затратами часу.
Наведено результати дослідження з урахуванням наведених параметрів під час розгону, гальмування за максимальної швидкості, на холостому ході та реверсі тягового електропривода. Виконано порівняльний ґрунтовний аналіз отриманих результатів.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 146