ДЕКОМПОЗИЦІЯ ЗАДАЧІ ОПТИМІЗАЦІЇ РУХУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ З КОМБІНОВАНИМ ПРИВОДОМ
Ключові слова:
транспортний засіб з комбінованим приводом, двигун внутрішнього згоряння, двигун постійного струму, оптимізація рухуАнотація
Здійснена декомпозиція задачі оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згоряння та від електричного двигуна постійного струму за умови, що транспортний засіб рухається дорогою, яка, крім горизонтальних ділянок, містить також спуски та підйоми.
Посилання
1. Павловський А. М. Теоретична механіка / М. А. Павловський. – Київ : Техніка, 2002. – 512 с.
2. Мхитарян А. М. Аэродинамика / А. М. Мхитарян. – Москва : Машиностроение, 1970. – 289 с.
3. Петров Ю. П. Вариационные методы теории оптимального управления / Ю. П. Петров. – Москва-Ленинград : Энергия, 1965. – 220 с.
4. Мокін Б. І. Теорія автоматичного керування, методологія та практика оптимізації / Б. І. Мокін,
О. Б. Мокін. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – 210 с.
2. Мхитарян А. М. Аэродинамика / А. М. Мхитарян. – Москва : Машиностроение, 1970. – 289 с.
3. Петров Ю. П. Вариационные методы теории оптимального управления / Ю. П. Петров. – Москва-Ленинград : Энергия, 1965. – 220 с.
4. Мокін Б. І. Теорія автоматичного керування, методологія та практика оптимізації / Б. І. Мокін,
О. Б. Мокін. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – 210 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 38
Переглядів анотації: 66
Опубліковано
2015-11-17
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, і О. П. Кубрак, «ДЕКОМПОЗИЦІЯ ЗАДАЧІ ОПТИМІЗАЦІЇ РУХУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ З КОМБІНОВАНИМ ПРИВОДОМ», НаукПраці ВНТУ, вип. 3, Лис 2015.
Номер
Розділ
Машинобудування та транспорт