МЕТОД КОНТРОЛЮ ЗА ОПЕРАЦІЙНОЮ РОБОТОЮ НА ПІД’ЇЗНИХ КОЛІЯХ ВАНТАЖОВЛАСНИКІВ В УМОВАХ РОЗВИТКУ IT НА ЗАЛІЗНИЦІ
DOI:
https://doi.org/10.31649/2307-5376-2021-1-24-31Ключові слова:
під’їзні колії, отримувач залізничних послуг, програмне забезпечення, мобільний додаток, ІТ, інтранет, apk, iOS, електронний документообігАнотація
Проведено аналіз наявних методів обслуговування клієнтів (вантажовласників) на залізничних під’їзних коліях (місцях незагального користування) під час оформлення документів та операцій щодо завантаження/розвантаження вагонів з використанням програмного забезпечення персональних комп’ютерів. Пропонується створення нового інструменту у вигляді швидкого доступу із задіянням мобільного додатку.
Оформлення взаємодії залізниці із користувачами залізничних послуг (вантажовласниками) відбувається через підписання документів, що підтверджують здійснення комерційних операцій з вагонами та вантажами на місцях передачі вагонів між учасниками на вантажних точках.
Відповідно до наявної бази інструментарію у користувачів, що використовують послуги перевізника, є програмне забезпечення для персональних комп’ютерів, веб-сайти і сервери intranet. Програмне забезпечення встановлено на стаціонарних робочих місцях працівників, що приймають участь у доставці вантажу вантажовласнику.
Наразі пропонується використання методу обробки та використання даних у програмі, що розроблено на базі платформ apk та iOS.
Актуальність дослідження обумовлена необхідністю забезпечення ефективних методів контролю та аналізу надходження інформації про вантажі для відображення подій, що відбуваються у процесах з прийому вагонів на кінцевих точках вантажної роботи, в тому числі готовності їх до перевезення залізницею.
Науковці підкреслюють, що ІТ підтримка технологічного процесу, що діє на залізниці є необхідною умовою для розробки оптимізаційних моделей систем взаємодії [2]. Приклади використання можливостей АСУ, формалізації подій експлуатаційного процесу залізниці при взаємодії з користувачами залізничних послуг, саме при визначення часу початку та закінчення затримки вагонів та вантажів, що слідують вантажоотримувачу, запропоновані у роботі [3].
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 206