МІКРОСЕРВІСНА АРХІТЕКТУРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ЗАРЯДНИМИ СТАНЦІЯМИ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ: ВПРОВАДЖЕННЯ ONION АРХІТЕКТУРИ ТА OCPP ДЛЯ МАСШТАБОВАНОСТІ Й ВІДМОВОСТІЙКОСТІ

Автор(и)

  • Русакова Наталія Євгенівна Харківський національний університет радіоелектроніки
  • Горкун Дмитро Олександрович Харківський національний університет радіоелектроніки
  • Чубаров Євген Едуардович Харківський національний університет радіоелектроніки
  • Рубель Денис Андрійович Харківський національний університет радіоелектроніки
  • Налєскіна Тетяна Сергіївна Харківський національний університет радіоелектроніки

DOI:

https://doi.org/10.31649/2307-5376-2024-3-31-49

Ключові слова:

електромобілі, зарядні станції, мікросервісна архітектура

Анотація

В статті розглянуто розробку програмної системи для централізованого керування та моніторингу зарядних станцій електромобілів. Метою дослідження є розробка системи оптимізації витрат електроенергії, використання стандартної для серверної частини Onion архітектури у клієнтській частині застосунку, що дасть можливість краще структурувати код і забезпечити гнучкість та масштабованість, реалізацію гнучких алгоритмів для роботи з часовими інтервалами споживання енергії, створення інтеграції з сучасними технологіями для обробки даних у реальному часі.

В роботі здійснено реалізацію серверної та клієнтської частин системи управління зарядними станціями електромобілів. Cистема успішно розгорнута і протестована з використанням
Test-Driven Development підходів, демонструючи високу ефективність та відповідність поставленим вимогам. Розроблене програмне забезпечення спрямоване на підвищення ефективності використання електроенергії, зниження експлуатаційних витрат та поліпшення досвіду як водіїв електромобілів, так і операторів зарядних мереж. Завдяки можливості віддаленого моніторингу та контролю зарядних станцій, система дозволить оперативно реагувати на проблеми, що з’являються, та забезпечить безперебійну роботу зарядної інфраструктури. Оптимізація процесів зарядки сприятиме раціональному використанню електроенергії та зменшенню витрат на експлуатацію.

Аналітичні дані, отримані із системи, допоможуть приймати обґрунтовані рішення щодо розширення мережі зарядних станцій та покращення обслуговування клієнтів. Реалізація основних функцій охоплює управління зарядними станціями, резервацію, моніторинг та аналітику, обмеження споживання енергії, роботу з таблицями та локалізацію, зокрема, створено зручний інтерфейс для налаштування депо, який включає можливості як введення загальних, так і точкових обмежень.

Біографії авторів

Русакова Наталія Євгенівна, Харківський національний університет радіоелектроніки

канд. техн. наук, доцент кафедри програмної інженерії

Горкун Дмитро Олександрович, Харківський національний університет радіоелектроніки

студент

Чубаров Євген Едуардович, Харківський національний університет радіоелектроніки

студент

Рубель Денис Андрійович, Харківський національний університет радіоелектроніки

студент

Налєскіна Тетяна Сергіївна, Харківський національний університет радіоелектроніки

студентка

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 30

Опубліковано

2024-09-30

Як цитувати

[1]
Н. Є. Русакова, Д. О. Горкун, Є. Е. Чубаров, Д. А. Рубель, і Т. С. Налєскіна, «МІКРОСЕРВІСНА АРХІТЕКТУРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ЗАРЯДНИМИ СТАНЦІЯМИ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ: ВПРОВАДЖЕННЯ ONION АРХІТЕКТУРИ ТА OCPP ДЛЯ МАСШТАБОВАНОСТІ Й ВІДМОВОСТІЙКОСТІ», НаукПраці ВНТУ, вип. 3, Вер 2024.

Номер

Розділ

Інформаційні технології та комп'ютерна техніка

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.