ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ РУХУ ЕЛЕКТРИЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ З УРАХУВАННЯМ ЗАЛЕЖНОСТІ НАВАНТАЖЕННЯ ВІД РЕЛЬЄФУ МІСЦЕВОСТІ
Ключові слова:
моделювання, оптимізація, електротранспорт, залізнична колія, рельєф місцевостіАнотація
Показано, чому відомі методи оптимізації руху електричних транспортних засобів з навантаженням, яке залежить від рельєфу місцевості, де прокладено залізничну колію, не можуть бути застосованими для розв’язання конкретних практичних задач. Запропоновано підхід до моделювання таких транспортних засобів, придатний для розв’язання практичних задач оптимізації їх руху.Посилання
1. Петров Ю. П. Оптимальное управление движением транспортных средств / Ю. П. Петров. – Л.: Энергия,
1969. – 96 с.
2. Математичні моделі руху транспортних засобів, оптимальні за критерієм мінімуму витрат енергії, з
урахуванням рельєфу / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2007. –
№ 3. – С. 28 – 33.
3. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 1) /
Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2008. – № 6. – С. 55 – 58.
4. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 2) / Б.
І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2009. – № 1. – С. 28 – 33.
1969. – 96 с.
2. Математичні моделі руху транспортних засобів, оптимальні за критерієм мінімуму витрат енергії, з
урахуванням рельєфу / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2007. –
№ 3. – С. 28 – 33.
3. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 1) /
Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2008. – № 6. – С. 55 – 58.
4. Математичні моделі багатомасових розподілених динамічних систем для задач оптимізації (частина 2) / Б.
І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2009. – № 1. – С. 28 – 33.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 48
Переглядів анотації: 78
Опубліковано
2011-09-07
Як цитувати
[1]
О. Б. Мокін і Б. І. Мокін, «ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ РУХУ ЕЛЕКТРИЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ З УРАХУВАННЯМ ЗАЛЕЖНОСТІ НАВАНТАЖЕННЯ ВІД РЕЛЬЄФУ МІСЦЕВОСТІ», НаукПраці ВНТУ, вип. 1, Вер 2011.
Номер
Розділ
Енергетика та електротехніка