ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ CRM-СИСТЕМ ДЛЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ НА ПРИКЛАДІ CDM OPTIMIZE PHARMA
Ключові слова:
CRM-система, CRM-системи CDM Optimize Pharma, CRM-система у фармацевтичній галузіАнотація
У цій статті висвітлено особливості, властиві фармацевтичній галузі. Основною особливістю є те, що в зазначеній галузі неможливо прямо впливати на покупця. Проаналізувавши такі особливості, нами зроблено висновок, що для предметної галузі, яка розглядається, неможливо використовувати класичні CRM-системи, що базуються на принципах, покладених в основу класичного циклу продажів. У статті описано основні можливості CRM-системи CDM Optimize Pharma, а також особливості, що відрізняють її від класичних CRM-систем і роблять придатною для використання у фармацевтичній галузі. Такими розширеними можливостями є Advanced Segmentation, Pre-Call Activities тощо.Посилання
1. Управління відносинами з клієнтами [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/CRM.
2. CRM-рішення в Україні: ефективний інструмент маркетингу або «популярна» тема [Електронний ресурс] / Горбенко О. В., Бех О. Ю. // Управління проектами, системний аналіз і логістика. – 2009. – № 6. Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Upsal/2009_6/09govmpt.pdf.
3. CRM для медицины и фармацевтических компаний [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.itjob.dp.ua/product.php3?product=31.
4. Selecting a CRM vendor in the pharmaceutical industry [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.oracle.com/us/corporate/046960.pdf.
5. Месюра В. Особенности реализации CRM системы CDM Flexible с использованием Smalltalk / В. Месюра, Т. Бомберг, В. Седлецький, І. Арсенюк // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. Вінниця: Універсум.– Т. 2(18). – 2008 – С. 551 – 552.
6. Росенкранц Е. Работай умнее, не тяжелее / Е. Росенкранц // Інтернет-освіта-наука-2008. Вінниця: Універсум.– Т. 1(17). – 2008. – С. 282 – 285.
2. CRM-рішення в Україні: ефективний інструмент маркетингу або «популярна» тема [Електронний ресурс] / Горбенко О. В., Бех О. Ю. // Управління проектами, системний аналіз і логістика. – 2009. – № 6. Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Upsal/2009_6/09govmpt.pdf.
3. CRM для медицины и фармацевтических компаний [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.itjob.dp.ua/product.php3?product=31.
4. Selecting a CRM vendor in the pharmaceutical industry [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.oracle.com/us/corporate/046960.pdf.
5. Месюра В. Особенности реализации CRM системы CDM Flexible с использованием Smalltalk / В. Месюра, Т. Бомберг, В. Седлецький, І. Арсенюк // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. Вінниця: Універсум.– Т. 2(18). – 2008 – С. 551 – 552.
6. Росенкранц Е. Работай умнее, не тяжелее / Е. Росенкранц // Інтернет-освіта-наука-2008. Вінниця: Універсум.– Т. 1(17). – 2008. – С. 282 – 285.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 50
Переглядів анотації: 116
Як цитувати
[1]
В. І. Месюра, А. В. Козачук, О. А. Шаригін, Т. Бомберг, і Е. Росенкранц, «ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ CRM-СИСТЕМ ДЛЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ НА ПРИКЛАДІ CDM OPTIMIZE PHARMA», НаукПраці ВНТУ, вип. 2, Лис 2011.
Номер
Розділ
Інформаційні технології та комп'ютерна техніка